utorok 11. apríla 2017

Austrálska Michael Clarke odíde s hlavou vysoko a strelou deliace na ihriskách

Po Austrálčania zlomil ich slávnostné porada, Clarke viedol svojich hráčov po celom outfield tlieskať na húf cestujúcich fanúšikov v OCS Stand.Vrátil sa sám neskôr ich znovu poďakovať. "Tu nejde o mňa," povedal Clarke potom. "To, čo som chcel, bolo pre ľudí, austrálska verejnosť predovšetkým, aby sa zistilo boja vnútri tejto šatni a koľko chcú prísť a hrať naozaj dobre kriket v tomto poslednom teste, aby preukázala, že zatiaľ čo my sme nechať sami sa v tomto series je stále Betclic-Otvorte si účet talent a hlad v tej šatni "The Ashes 2015 :. Anglicka skoba sériu, ale Austrália vyhrať piaty test viac

vo sv ojej poslednej tlačovej konferencii, Clarke bol pokojný a reflexné. "Nebolo mi ešte zasiahnuť," povedal.Myslel si, že sa ráno, že počas svojho posledného dňa svojej hre "Možno to cíti trochu" na nejakom mieste, ale "našťastie, a to je veľmi zriedkavé pre mňa, ja som bol schopný udržať svoje emócie". Odmietal hovoriť o čiernu pásku mal na sebe v pamäti Phil Hughes, pretože sa obával, že by ho rozrušilo.

Bola tam jedna téma, aj keď, ktorý Clarke sa chce komunikovať o, a že bolo ihrisko.Zarazil sa o obvinil Anglicko a Wales kriketové tabuľu objednaní groundsmen opraviť hracej plochy tak, aby vyhovovali potrebám o anglické - "Neviem, aký vplyv mala ECB, a ja neviem, aký vplyv predstavenstvo má v Austrálii, buď, aby bol úprimný, "-, ale bolo jasné, že si myslel, že stúpanie v posledných troch testoch boli nevyhovujúce.


Tak bol Chris Rogers, tiež hral vo svojom poslednom teste, ktorý povedal: "V záujme Test krikete, že by bolo pekné hrať na lepších bránok"

Clarke povedal: "Myslím, že test kriket je päťdňový bitka.Chcem vidieť dobré a spravodlivé kriket oboch ciest a nadhadzovači, myslím, že je to spôsob, akým sa hra by mala byť hraná. "V Trent Bridge, Edgbaston a tu na ovále, cítil, že rovnováha bola vychýlená príliš ďaleko smerom k hráčom a že verejnosť bola podvádzal ako výsledok.

Clarke si myslel, že prvé dve skúšky, na Cardiff a Pána, boli to najlepšie z radu, pretože trvala až do štvrtého dňa. "Videli sme v prvých dvoch zápasoch veľa hovorí z médií a komentátorov o tom, ako ploché bránkami boli, a napriek tomu tieto dve Test zápasy boli po štyri dni," povedal. "Budúci tri skončili v dvoch-aa-pol a tri dni.

" Ľudia majú lístky sa pozerať na celý deň hrajú dn es, zajtra, a rovnaký u Edgbaston a Nottinghame.Myslím, že fanúšikovia hry zaslúži vidieť naozaj dobrý súťaž o päť dní. "Má pravdu príliš. Ale dalo by sa povedať niekto hľadá dôvod, prečo tieto tri posledné hier skončil tak rýchlo, by si mal pozrieť na štandarde odpaľovanie, na oboch stranách.

Ale Clarke navrhol namiesto toho, že anglickí groundsmen mali bolo dostal na. "Mám pocit, ze niektoré z rozhovorov som sa s pomocou groundsmen po celej krajine, že ste trochu sklamaný, že neboli schopní robiť to, čo majú robiť.

"Ide o to poviem, je, že by som si prial, aby na celom svete, a to nielen tu, groundsmen mať odvahu ísť s tým, čo si myslia, že je to dobrý kriket bránka.Ak je správca ihriska vie produkovať dobrý bránka, ktorá prispeje k veľkej bitke o teste stretnutí krikete, ktorú by som chcel vidieť, ako ísť s tým a nesmie byť presvedčený o tom, čo sa hovorí v médiách. "

S najvä čšou pravdepodobnosťou to bude čoskoro súčasťou tohto média samotného. "Ak som dosť dokonca šťastie, možno dokonca komentovať," povedal.

Clarke tiež povedal, a opäť sa zdalo tam bol len náznak sebeckosti vo svojich poznámkach, že jeho najväčšie obavy sa test krikete teraz bolo to, že sa stala tak ťažké pre tímy vyhrať sériu ďaleko od domova.

"snažil som sa prísť v hlave, či to je dobrá vec pre hru, alebo nie.Vždy som miloval túto výzvu ako hráč, "povedal. "Stále nemám odpoveď, som stále nie ste istí, či je to skvelé pre kriket, že je tak ťažké získať ďaleko od domova, alebo či by som chcel, aby to bolo trochu bližšie. Nie som si istý.

"Mám na mysli, keď hovorím, že je to česť a privilégium kapitán austrálskeho krikete," dokončil Clarke. "Došlo k nejakej ťažké časy, nie je pochýb o tom, ale ja som miloval a ochraňoval každú sekundu."

Bet clic stávkovanie live

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára