pondelok 17. apríla 2017

Klizan po vypadnutí v prvním kole: Jsem rád, že mám rezervy

"Je to téměř dvoumetrový čahoun. Znám ho z challengerů, již byl vícekrát v stovce a sezónu začal semifinále v Dauhá. Zde vyhrál tři zápasy v kvalifikaci, takže se chytil. Má dělové podání a využívá razanci. Prakticky každý set byl jen o jedné šanci na brejk a on jejich využil víc. "

" Hodně nevymyslím. Byla to zkušenost. Musím odehrát více setkání s takovými soupeři na nejvyšší úrovni. Nepustil mě k ničemu. Vyhrál jsem 9 z 10 delších výměn, ale k nim nedocházelo. Na mé druhé podání pálil. Obvykle čtyři rány skončily mimo a jednu trefil. Avšak v jednom gamu každého vyhraného setu mu tam spadly najednou čtyři a pouze jednu minul a už jsem to nevzal zpět. "

" Lekci.Odhalila, kolik mám ještě rezerv a na čem je třeba pracovat. A to je dobré, protože pokud je odstraním, pohnu se ještě výše. Takových soupeřů z druhé stovky musím zdolávat, pokud se chci co jen udržet ve třiceti. Nechci se ani vymlouvat ani utěšovat, ale toto byla moje první příprava na Austrálii, první lednové turné na nejvyšších turnajích a já se stále ještě učím. Čeká mě robota na měsíce a roky. "

" Jsem vděčný, že mám takového dobrého kouče, bývalého skvělého hráče, který mi hodně předává. Takového člověka potřebuji.Vzpomínám si, když jsme přešli z antuky na beton, na kterém se nedá stát pět metrů za čárou. Kolik nových taktických a herních prvků mě naučil! Není krásnějšího pocitu, jako když se něco naučíte v tréninku, pak přenesete do zápasu a přesně to funguje. Najednou přišlo vítězství na ritro Open v Bratislavě, osmifinále na US Open, prvenství v Petrohradě a titul nováčka roku. Pak si člověk řek ne, že ta dřina se vyplatí. Prohry neznamenají, že něco Flake, že netrénoval nebo neposlouchám. Patří k životu a člověk se z nich učí. "

" Jsem výbušný, horkokrevný, neposedný. Reaguji horkou hlavou, co bych neměl.Karel je naopak klidný, někdy počká hodiny nebo do dalšího dne, kdy řešíme nějaký problém. To však neznamená, že nám to nemůže spolu klapat. "

" Musím jen trénovat a hrát a zvykat si. Jsem antukářem, nikdy nebudu milovat rychlé povrchy, ale musím se naučit na tom hrát a dobře hrát. "

" Rodiče mi koupili plastickou raketu a pěnovou míč, když jsem měl tři roky.


Otec mi vypálit míče na stěnu, později mě dali na tenis, ba i nutili do tenisu. Když jsem měl deset, ještě jsem to nechápal, neměl jsem rozum, postupně jsem se s tím smířil a oblíbil si ten is.Asi od 15 let jsem si uvědomil, že toto bude můj chléb, proto nebudu muset chodit do roboty a zůstane to na celý život. Když se vyhraje těžký zápas nebo turnaj, jsou to nepopsatelné pocity. "

" Po finále nejprve ano, ale o den-dva přišli na mě takové bolesti, že jsem až zvracel. Neskutečné a nepoznané napětí, stres, tlak, fyzické nároky, a pak, když to Bet365-Podrobnosti všechno opadlo, přišlo uvolnění a migréna. Nesportuji jen pro peníze, mám rád tenis a celý slovenský sport. Velmi se těším z postupu Lukáše Lacka, půjdu ho povzbuzovat na zápas s Tipsarevic. Lukáš Bet365-Recenze sázkové kanceláře hraje výborně, zaslouží si být vyšší. "

Sázkové bonusy Bet365

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára