pondelok 17. apríla 2017

Billy Joe Saunders chce respekt a ‚sen‘ záchvat proti Miguel Cotto

Gone půlnoci v Manchesteru a Billy Joe Saunders je chycen mezi vyčerpáním, euforie a ponurým odhodláním brát vážně jako hodný a vzpřímeným mistra světa, ne krmivo pro levné nadpisy.

„Jsem cikán bojovník,"říká nahlas, vysílání, se svým malým synem po boku drží WBO middleweight pás. Bet365-Více informací „Je tu ještě jeden Gypsy mistr světa." Billy Joe Saunders přechytračit Andy Lee vyhraje WBO titul middleweight Více

Právě sesazen jeho spolucestující Andy Lee více než 12 napjatých kolech dvakrát podkladové desky ho ve třetím, ale si byl vědom tak� �, že média mají byly lovecké dolů každý vrzání a nerozvážnosti prvního člena své komunity vyhrát svět heavyweight titul, Tyson Fury.Mistr už přistál v Belfastu pro BBC Sportovní Osobnost roku ocenění v neděli večer. - ale ne s velkou důvěrou, že bude jeho koruna leštěné s dalším schválením národa

Respekt je vše v cestovatel komunity, pro sebe i ostatní - a, jak to Saunders uvidí, musí být vzájemná. Saunders se plavil v blízkosti hloupý nerozvážnosti více než jednou. Právě se předpokládá, nové povinnosti a chce spravedlivé zacházení.

„Nejsem nenávidí člověka," řekl. „Musím se smát, já prodat boj s škádlení. Ale já nejsem rasista, mám nic proti barevného prádla, muslimy, homosexuály, jakékoliv národnosti, co se vám název. Nemám nic proti nikdo.Jen chci nějaké slušné stiskněte nyní. Neříkej mi strusky off, jako tomu bylo Tyson Fury „

Co se týče poraženého , ​​Saunders uvedl:„. Nebudu říkat nic špatného o Andym. Je to opravdový šampion, ale neexistuje žádný prostor pro poraženého v naší komunitě - a nebyl jsem, že ne dnes poražený. Já jsem měl můj syn se mnou od pátku ho neviděl dobu dvou měsíců. A já se nikdy dostat porazit před ním dnes večer.


Nikdy za milion let."

Saunders má nyní možnosti v celé řadě soupeřů a řídících orgánů.Jeho promotér Frank Warren, říká, že by mohl udělat dohodu „bez mrknutí oka" s Miguel Cotto, bývalý WBC šampiona kteří se Saúl „Canelo" Álvarez vzdálenosti minulý měsíc.

Cotto je pravděpodobně v čele fronty, ale existují i ​​jiné zajímavé možnosti, včetně monstrum divize, neporažený Gennadij Golovkin a Chris Eubank Jr, který Bet365 poker bonus vypadal dobře zastavení bývalý Saunders oběť, Gary „Spike" O'Sullivan v Londýně dne 12. prosince - nebo i odveta s Leem.

„Od té doby jsem byl mladý kluk jsem chtěl bojovat Cotto," řekl Saunders. „Jeho styl mi vyhovuje. Já bych to vzít vedle. Po dvou týdnech volna, tak bych se vrátit do tábora.Rád bych, že boje, bylo by to sen - a jít do Ameriky a to, že by bylo ještě větší sen „

Lee přišel pozdě na rozhovor a zůstal jen na pár. momenty. Měl na sobě zatemnění modřiny kolem každého oka a nedokázal skrýt malomyslnost. Saunders pokračoval: „Andy a já dal na dobrou show dnes večer. Nový zápas by se dokonce jít. Jsem si jistý, že bychom mohli udělat větší místo dolů Londýně. To byl dobrý zápas, Andy - velmi dobrý boj. Fair play pro vás. Nebylo odpadky mluvit, jen dva pořádné bojovníci „

Lee odpově děl:„. Bojovali jsme naše srdce ven, ale dva knockdowns mě stálo bojovat. Byl to vyrovnaný boj, ale zasloužil si vyhrát. Nemohu si stěžovat na rozhodnutí. Rád bych jiný jít na něj.Myslel jsem, že jsem skončil silnější."S tím odešel

Pokud jde o hlavní dráždidlo na jeho obzoru, Saunders uvedl:„. Eubanková bojuje lidem, že jsem porazil před dvěma lety. Nechť Eubank jít cestou Golovkin, tak, jak on říkal, že se chystá jít s WBA. Nechte ho bojovat Daniel Jacobs nebo ten, kdo říká, že bojuje „Přiznává Golovkin je‚18 měsíců v řadě.'- a Eubank? Saunders působil dojmem, že vůbec nezajímá se o něj, když budou peníze změnit toto hledisko v určitém okamžiku.

Bet365-Více informací

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára